2014. június 25., szerda

52.rész - Gyönyörű vagy

 Hola chicas! Na, akkor itt a következő fejezet! Remélem tetszeni fog és hagytok pár kommentet magatok után;)
Ölel: Anna xx.

*Damen szemszöge


Reggel egyszerűen kipattantak a szemeim. Az órára nézve láttam, hogy még csak fél 10 van. Nem is értem, hogy miért keltem fel ilyen korán.
Oldalra fordulva Vanessát pillantottam meg. Békésen aludt, míg egyik kezét a mellkasomon pihentette. Haja kissé kócosan állt, ami felidézte bennem a tegnap este történteket.
Még soha nem volt ilyen dologban részem. Persze nem a szexben, csak az, hogy eddig soha nem az érzelmeken alapult. Csak a szórakozásból és a bizonyítási vágytól. 
Hihetetlen, hogy a magaménak tudhatom ezt a gyönyörűséget, akit többé soha még csak elengedni sem akarok és nem is fogok.
Még sokáig néztem volna, de éhes voltam és gondolom ő is az lesz, amikor felébred. Egy ilyen éjszaka után nem csodálkoznék. Lassan kikeltem mellőle, hogy még véletlenül se keltsem fel. A konyhába mentem és azon gondolkoztam, hogy mit csinálhatnék reggelire, ami nem túl nehéz. A választásom a rántottára esett. Elővettem egy serpenyőt és a főzőlapra tettem. Amíg az fel nem melegedett, előkészítettem a tojást, majd egy hagymát kezdtem felaprítani.
- Mit csinálsz ilyen korán?  - kérdezte egy angyali, de mégis álmos hang. Megfordultam és Nessa álmos tekintetével találtam meg magam. Csak a pólóm volt rajta, így simán végignézhettem csupasz, hosszú lábain, amik este a derekamat ölelték át. - Mit nézel? - hajtotta le a fejét, míg egészen a füléig elvörösödött. Közel mentem, majd magamhoz húztam.
- Gyönyörű vagy. - súgtam neki, mire arcát a mellkasomra hajtotta. Említettem, hogy csak egy alsó van rajtam?
- Ezt csak úgy mondod. - motyogta. Kicsit eltoltam magamtól és az állánál felemeltem, hogy a szemébe nézzek.
- Ezt nem csak úgy mondom, ez egy tény. Higgy nekem. - mondtam a szemébe. - Este is gyönyörű voltál...és vad. - tettem hozzá mosolyogva, mire még pirosabb arccal elnevette magát.
- Tudod, hogy kell elszúrni a romantikus pillanatokat. - mondta duzzogva, majd a vállam fölött elnézett. - Ömm, nem fog odaégni? - villámsebességgel rohantam vissza és kevertem meg a hagymát, ami csak egy kicsit pirult meg. Aztán rá is öntöttem a tojást.
- Segítsek valamiben? - kérdezte.
- Nem kell, elboldogulok. - kacsintottam rá. Pár perc alatt kész is volt, tányérra tettem és az asztalt is megterítettem. Még gyors csináltam kakaót, majd le is ültem Van elé.
- Úgy ítélkezz, hogy már régen csináltam! - szóltam neki, amikor az első falatot bekapta.
- Egész jó. - felelte.
- Csak egész jó? Jól van, megnézem, hogy te hogy csinálod! 
- Jaj, ne hisztizz! - nevetett. - Finom lett. Így megfelel?
- Talán. - a reggelit hamar megettük. A tányérokat a mosogatóba tettük, majd a TV elé telepedtünk le.
- És ma mit akarsz csinálni? - kérdezte, miközben a csatornákat váltogatta. Semmi érdekes nem ment benne.
- Valamit, veled. - húztam még jobban magamhoz és csókokat adtam a nyakára. 
- Nem volt elég a tegnapi? - kérdezte, majd az ölembe ült, ami nagyon is tetszett.
- Ha ilyen barátnője van az embernek, akkor nem. - morogtam, majd egy hosszú csókot adtam neki.
- Menjünk moziba! - ugrott föl, amikor már beleéltem volna magam.
- Moziba? - rökönyödtem meg.
- Miért ne? Holnapra úgysem kell tanulni és már olyan régen voltam. Hívjuk Chris-t és Jenny-t is! Légysziiiiii!
- Rendben. - adtam be a derekam. Hát a mai este ugrott.
Van hazaugrott átöltözni és meg hívtam a Galambomat, hogy jönnek-e ők is. Jöttek. Nessa is végzett, így mehettünk is a többiekért.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése