2014. június 17., kedd

44.rész - Vizes a bosszú

Hola chicas!:D Itt a következő rész, ami lehet, hogy nem olyan izgalmas, de remélem, hogy tetszeni fog. Most lehet, hogy gyakrabban jönnek majd a részek;)
P.S. Átléptük a 11.000 oldalmegjelenítést! Annyira imádlak titeket!:))
Ölel: Anna xx. 

*Damen szemszöge


Vicces volt megijeszteni a lányokat a horrorfilmmel. El kell ismerni, hogy Vanessa nagyon jól bírta a film elejét, de egy pontnál már ő sem bírta. De legalább visszakapták a szívatásukat, hiába esküsznek, hogy véletlen volt.
Most Chris-szel a szobájában videojátékozunk, a csajok meg lent, nem tudom, hogy mit csinálnak. Amikor feljöttünk valamit nagyon tervezgettek.
- Hé, mi az a nyaklánc? Szinte soha nem veszed le. - jegyezte meg Chris, de még mindig nem vette le szemét a képernyőről.
- Karácsonyi ajándék volt. - feleltem, majd szépen kinyírtam Chris karakterét a játékban. - Háh, megint én nyertem!
- Csak mázlid volt! - dobott meg egy...ALSÓGATYÁVAL??!!
- Fúj, de undorító vagy!!! - ugrottam le az ágyról. - Te, nem túl nagy a csend? - és pont ebben a pillanatban elment az áram és lentről egy sikítást hallottunk. Chris-szel pillanatok alatt lefutottunk, ahol csak Jenny-t találtuk.
- Hol van Vanessa? - kérdeztünk egyszerre, miközben felsegítettük a földről és haverom próbálta megnyugtatni.
- Nem tudom, egyszer csak felkiáltott majd kirohant. - fogtuk magunkat és utána mentünk, hátha megtaláljuk. Hát, mit ne mondjak, tényleg megtaláltuk, csak...
- Hello fiúk. - mosolygott, miközben a slagot felénk tartotta, mint aki most le fog minket 'lőni'.
- Tökmag, mire készülsz? - kérdezte Chris. Visszaakartunk rohanni a házba, ahol Jenny állt, egy hatalmas vízipisztollyal. - Azt honnan szerezted?
- Találtuk. - mosolygott. - TŰZ!! - kiáltotta el magát, majd két irányból kaptuk a vizet magunkra. Alig bírtuk elhárítani. Ők meg csak röhögtek rajtunk.
- Na jó, elég lesz. Már jobban úgysem ázhatnak el. - nevetett Nessa és abbahagyták a tüzelést.
- Ez mégis mire volt jó? - kérdeztem mérgesen, miközben a vizet csavartam ki a pólómból.
- Bosszú a film miatt. - válaszolta Van, majd pacsiztak egyet Jenny-vel.
- Még mindig az miatt haragszotok ránk? - kérdeztem és már ki is találtam valamit.
- Igen! - vágták rá egyszerre.
- Akkor gyertek ide, hadd öleljelek meg titeket. - tártam szét a karom és feléjük közeledtem ők meg hátra.
- Ne gyere közelebb! - fenyegetett Nessa mosolyogva. Haverom is felismerte a tervem, így ő is a lányok felé sétált. A lányok a faházba rohantak be - nem értem miért - és pont időben elkaptuk az ajtót, így sarokba szorítva őket.
- Ne, kérlek, ne! - kiáltották és a kezüket kinyújtva próbáltak minket távolt tartani, sikertelenül.
- De-de. - megfogtam Van csuklóját és magamhoz húztam egy szoros ölelésre. 
- Olyan gonosz vagy! Most nézd meg, tiszta víz lettem! - nyafogott Ness és eltolt magától. Nekem kifejezetten tetszett, hogy a víztől a pólója eléggé átlátszott.
- De te pont ezért szeretsz. - kacsintottam, majd közel hajolva megcsókoltam.
- Ki mondta, hogy szeretlek? - kérdezte mosolyogva, miután elváltunk.
- Mert mondtad. - mosolyogva adtam neki még egy puszit, majd visszamentünk a házba, hogy száraz ruhát vegyünk fel, de még visszakapcsoltuk az áramot is. Kaptam pár ruhát Chris-től, a lányok meg hajszárítóval megszárították a ruhájukat.
- Na és most? - kérdeztem amikor már a kanapén ültünk. Van a vállamra hajtotta a fejét és szerintem majdnem elaludt. Mondjuk, fél 10 van és elég sok minden történt ezen a napon.
- Csak pihenjünk egy kicsit. - motyogták a lányok.
- Azt hiszem srácok, hogy én mára már teljesen lemerültem. - sóhajtott Chris. És ha már ő fáradt, akkor már mindenki fáradt.
Mivel a szülők elutaztak (nem meglepő) a munka miatt, ezért mi itt maradtunk Chris-nél, aki persze nem is bánta. Jenny legjobb haverommal aludt, mi meg megkaptuk a vendégszobát. Mindenki lefürdött, majd mentünk lefeküdni. Nessát magamhoz ölelve rögtön el is nyomott az álom mindkettőnket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése