2015. július 29., szerda

Búcsú

Holaaaaa chicaaaas!
Igazából nem is tudom, hogy mit tudhatnék! Szerintem egyszerűen elfogytak a szavak, amiket mondhatok a történethez. Hisz ez volt az 1. blog, amit elkezdtem és most vége van.
Emlékszem arra, amikor elkezdtem ezt az egészet. Hűvös, novemberi nap volt...oké, nem fogok így beszélni erről:D a lényeg, hogy egyik legjobb barátnőm beszélt rá, hogy kezdjem el, én pedig megpróbáltam.
Néha-néha elolvasva az elejét, csak a fejemet fogom, hogy hogyan is kezdtem és már azt látom, hogy most hol tartok. Hisz, a 29 feliratkozó és a több, mint 48.000 oldalmegjelenítés egy kis bizonyítéka annak, hogy valamit jól csináltam:D és persze fejlődtem is.
Közel másfél éve, hogy elkezdtem ezt a blogot(igaz, volt benne egy 'kisebb' szünet) és most lezárom.
Nektek pedig, olvasóknak köszönöm, hogy végigkövettétek Vanessa, Damen és Chris nem mindennapi történetét.
Szóval nem is tudom, hogy mi mindent mondhatnék még. Sokat ösztönöztek az aktív komentelőim is, mint Eliza Fődi(főleg az 1.évadban), Vajai Fanni, Zsófia Bán és még sokan másoknak is. Remélem, majd a következő blogomon is találkozunk még;)
Azt hiszem, ennyi szó elég is lesz, majd az új blogom linkjét is ki fogom rakni, de arra még egy kicsit várni kell.
A Lost In You-t ezennel hivatalosan is lezárom, a visszaszámlálásnak vége.
Anna xx.

2 megjegyzés:

  1. Úristen!*---*
    Ha te sokat köszönsz nekünk akkor mi mit szóljunk???
    Hmmm??
    Örülök hogy elovashattam Vanessza Damen és Chris történetét. Úgy éreztem hogy én is a történet egy szereplője vagyok. Főleg akkor amikor töbször is elképzeltem hogy fogom kinyírni Jasmint!
    De komolyan! Ha tudnád hányszor képzeltem el hogy megkínzom majd megölöm! Szerintem tudti pszihopatának hinnél.
    Bár.............kimondta hogy nem vagyok az?:DD
    Muhahaha
    Na jó asszem kezdek begolyózni.
    Sőt, biztos hogy kezdek begolyózni.
    Még mindíg emlékszem hogy egy-egy legizgalmasabb pillanatnál abba hagyott rész után mekkora agyfaszt kaptam.
    Meg amikor valamit nem tudtam elhinni és úgy néztem a képernyőre mint egy retardált kerti törpe.:D
    Köszönöm! Minden eggyes pillanatot, hogy veled tarthattam a történet során, hogy annyi agyfaszt kaptam:D, hogy elovashattam ezt a történetet, és hogy sikerült ennyi érzést kiváltanod belőlem a történet által!
    Ui. Nagyon nagyon nagyon szeretlek!:33
    Uui. Egy harmadik évad pls!*kis denevér szemek*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Fanni én is nagyon szeretlek:* :D
      Azt meghiszem, elég sokszor kifejtetted Jasmine elleni merényleteidet:D Én is gyakran elgondolkoztam ezen, de mindig kell alkotni ilyen szereplőket is;D
      Nem vettelek pszichopatának...bár, hogy kezdesz begolyózni...:D na jó, nem.
      Sajnálom, hogy ezt tettem veled(a sok agyfaszt), de azért örülök, hogy ennyire tetszett a történet és remélem az új blogomon is követni fogsz;) Bocsánat, hogy elszomorítalak, de 3.évad már nem lesz. Elég kemény volt nekik ez a 2.évad is, már nem lenne fair velük:)) xoxo

      Törlés