2014. augusztus 17., vasárnap

Oklevél

Deadline által meghirdetett verseny eredmény:




Interjúkérdések:

- Mit érzel írás közben?
Átmehetek egy új és saját világba, amit én irányíthatok. 

- Mi volt a reakciód, mikor megtudtad, hogy első lettél a kategóriában?
Őszintén? Nagyon meglepődtem. Ez volt az első verseny, amire jelentkeztem. Nem is gondoltam volna, hogy már is első helyet érek el. Szóval elég kellemes meglepetés volt.

- Átéled a szereplőid érzéseit?
A legtöbbször igen.

- Van olyan személy, aki bátorít és erőt ad neked az írásban?
A legjobb barátnőim, és még a többi olvasóm.

- Az íráson kívül foglalkozol még valamivel?
Sportolok.

- Olvasni vagy írni szeretsz jobban?
Mindkettőt egyformán szeretem, de talán egy kicsivel az olvasást szeretem jobban. Nem olyan fárasztó:D

- Mi adott ihletet a blogodhoz?
Egyszerűen kipattant a fejemből. Csak úgy jött.

- Szeretnél egyszer komolyabban foglalkozni az írással?
Szeretnék, de szerintem megmarad hobbinak.

- Ha könyv készülne a blogodból, ki vagy mi lenne a borítón?
Ezen nem is gondolkoztam még. Így hirtelen nem is tudom. 

Nagyon köszönöm, a Deadline írójának, Little Missy-nek!!:))

2 megjegyzés: