2013. október 19., szombat

2.rész - Az új szomszédlány

*Damen szemszöge


Reggel iszonyatos fejfájásra ébredtem. Mondjuk, nem kéne meglepődnöm, hisz Chrisszel egy iszonyat jót buliztunk és persze csajoztunk. Arra emlékszem, hogy egy dögös szőkével táncoltam, de utána semmi. Teljes képszakadás.
Lassan és kedvtelenül felkeltem az ágyból és lecsoszogtam a konyhába egy fejfájás csillapítóért. A konyhában bevettem a gyógyszert és csináltam magamnak pár szendvicset ebéd gyanánt, mivel már dél is elmúlt. Anyáék persze dolgoztak, mint mindig. Jól menő ügyvédek egy híres vállalatnál vagy mit tudom én. A lényeg, hogy keveset vannak itthon és így nem nagyon figyelnek rám.
A szendvicsekkel és egy bögre kávéval mentem vissza a szobámba, és visszafeküdtem az ágyamba. Miközben ettem a szendvicsemet bekapcsoltam a TV-t, de nem volt benne semmi izgalmas. Felnéztem facebookra de ott is csak a szokásos ment. Megosztások, tagellések, ismerősnek jelölés akikkel még soha nem beszéltem. De mivel én vagyok a suli legnépszerűbb fiúja, ezért muszáj, hogy ismerősök legyünk.
Mivel nem volt jobb dolgom, ezért gondoltam elmegyek deszkázni. Bizony, deszkázom és nem a gép előtt ülök mint a többi srác. Felvettem egy trikót, egy térd gatyát és egy deszkás cipőt. Az ajtó előtt felkaptam a deszkámat, bezártam az ajtót és elindultam. A mellettünk lévő háznál azonban állt egy költöztető autó és éppen a bútorokat pakolták ki. Nagyszerű, egy újabb család! Remélem, nem lesz olyan, mint az előző. Volt egy velem egy idős fiúk, aki szó szerint egy gyík volt. És a szülei szerint 'rossz hatással' voltam rá, nem is voltunk egy társaságban. Szerintem részben, miattam is költöztek el.
Gyorsan elindultam a deszkások 'törzshelyére' nehogy találkozzak az új szomszédokkal.
Mikor odaértem lepacsiztam a fiúkkal és már gurultam is tovább a pályához. Megmutattam mindent amit tudtam, és mikor végeztem vas tapsot kaptam. Hát, igen ez van ha a legnépszerűbb gyerek vagy a suliban.
Miután már kellőképpen elfáradtam, haza indultam. Épp az utcába fordultam be mikor valaki nekem jött.
-Nem tudsz jobban vigyázni? - förmedtem rá. Mikor felnéztem egy zavartan csillogó barna szempárral találkozott a tekintetem. Nem diszkréten, végig néztem igen formás alakján, és tetszett a látvány. Sporttopja elég kivágott volt, így teljes rálátássom került kebleire, rövid testre simuló nadrágja kiemelte formás combjait.
Mikor észrevette, hogy figyelem, lesütötte szemeit.
- Bocsi, máskor majd jobban odanézek! - vetette oda flegmán, majd megfordult és tovább futott. Hosszan néztem távolodó alakját, majd bementem a házba. Anyáék már itthon voltak, így próbáltam minél halkan és gyorsan felosonni a szobámba, de nem sikerült.
- Szia Damen, milyen volt a napod? - kérdezte anya kedvesen.
- Csak a szokásos - vontam vállat.
- Találkoztál az új szomszédokkal?
- Nem - zártam le a témát és mentem föl a szobámba. Felérve gyorsan letusoltam és felvettem egy alvásra alkalmas boxert. Kilépve a fürdőmből átnéztem a szomszéd házra. Meglepetésemre a párkányban az a lány ült, aki belém jött a sarkon. Szóval ő az új szomszédlány, egy darabig még néztem, de mikor észrevett, felállt és elhúzta a függönyt. Ekkor esett le hogy, szinte egy szál semmiben vigyorogtam rá.
Befeküdtem az ágyamba az Ipodommal. Miközben zenét hallgattam, elgondolkoztam. Csini új lány a szomszédban, vagyis nem ismer annyira, így nekem könnyebb dolgom lesz a befűzésével. Na, sima ügy lesz!
Mivel a zenétől sem bírtam elaludni, ezért inkább a  laptopomon megnéztem egy filmet. Körülbelül 3-kor sikerült elaludnom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése